Oblíbené filmy (10)
Laurel Canyon (2002)
Film, který si rozhodně klade otázku, zda-li i přes všechny životní cíle a priority, nám neuniká to pozemské, jednoduché, někdy i uplně neetické cosi...Naprosto přesvědčivá Frances McDormand v roli „kamarádky-matky“ a dobře zahrané postavy s cizími přízvuky, především u Alessandra Nivoly, který je po právu označován za „mistra akcentu“.
10 položek a méně (2006)
Hodně negativního toho bylo napsáno o souromém životě Morgana Freemana a jeho vztahu k o mnoho let mladším ženám. Nicméně v tomto filmu to zvládá bravurně a s charismatem sobě vlastním. Po boku Paz Vega dodává celému jednodennímu příběhu tu pravou šťávu...Výborný soundtrack, který perfektně ladí k prostředí, kde se film odehrává.
Ray (2004)
Ztraceno v překladu (2003)
Život je krásný (1997)
Vojákova dívka (2003)
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
Černobílý svět (2011)
Není lepší koláč než ten MISSISSIPPSKY od tety Minny. "Ain´t no shit, or?:)"