Recenze (47)
ONEMANSHOW: The Movie (2023)
Odpad všech odpadů přesně jak se dalo očekávat, o jeho fanoušcích si myslím to samé. A to jsem doufal že konečně překvapí.
Pán prstenů: Prsteny moci - Stín minulosti (2022) (epizoda)
Tak tohle bude pecka!
Pán prstenů: Prsteny moci - Na moři (2022) (epizoda)
TOP!!! Všechny ty hejty okolo absolutně nechápu!!
Hra o trůny - Rytíř Sedmi království (2019) (epizoda)
Většinou nic nekomentuji....ani tenhle dil nebudu komentovat...budu jen komentovat uživatele Psychor ..ten je totiž uplně mimo... myslim že takový člověk nemuže mít ani kamarády, a jak se chvástá a chlubí hororový expert :DDDDD no mám dost
Prvních 100 - Red Queen (2018) (epizoda)
Jeste lepši nez predchozi díl! Pecka!!
Prvních 100 - Eden (2018) (epizoda)
edit: stitch7 :DDDD vazne cekas ze ti vsechno vysetli hned v prvnim dilu ? :DDD tak to mam dost. Paráda!!!! Už se nemuzu dočkat dalšího dílu :) Jsem zvedavej na Octavii
Tammy (2014)
super film :) -bad-mad-wolf- * ubohej komentař zamysli se nad sebou
Úkryt (2011)
nemám slov... film ve mě vyvolal tolik pocitů něco - FASCINUJICÍHO !!
Nic nás nerozdělí (2012)
nic chytryho psát nebudu ,jo břečel sem a kdo ne?!!... ať sem psal co sem psal pro mě nejlepši film všech dob ze všech stránek.!!!Jestli Naomi Watts toho oscara nedostane hodně bych se divil !
Znamení (2002)
pro mě NEJLEPŠI film na tohle téma...! A troufam si řict že takovou atmosferu na tema (ufo) uz nikdy nikdo nenatoči .