Poslední recenze (307)
Saltburn (2023)
Skládačka podivných scén, které mají za účel především šokovat a které mě nijak zvlášť nezaujaly. Elordimu tu jeho kladnou pózu po Euforii strašně těžko věřím a zbytek osazenstva vyšuměl do prázdná (promiň, Rosamund). A tak jediné, co mi zůstává v paměti kupodivu není ani tak šukání hrobu, ale spíš závěrečný tanec. Těžko říct, jestli je to kvůli povedenosti nebo jen kvůli tomu, že se tam objeví nahé péro.
Mlha (2007)
Příjemně plíživá deprese, která by si k dokonalosti zasloužila jen vyšší rozpočet.
Barbie (2023)
Čistě pro vyrovnání té intoušské čsfd masturbace všude okolo. Vůbec se to nebere vážně, vizuálně je to neskutečný a malým holkám a klukům to předá daleko víc, než Marvelovky a jiný ojetý gumy. Zdar.