Recenze (139)
Ostré předměty (2018) (seriál)
Konec byl top, o tom žádná. Ale herecký výkon snad všech! Za mě nejlepší role matky, ta je na Oskara, neumím si tu paní představit jako normální ženu :) Vedle ní Amma, ta dívka má neskutečný talent, chci ji vidět v dalších rolích. Někoho odrazoval rozvleklý děj - pusťte si komerci a neřešte, neumíte vydržet bez akce.
Cizinka - Svatba (2014) (epizoda)
Top díl!
Cizinka (2014) (seriál)
Ten pocit, když neděláte nic jiného, než čtete Outlander a další pokračování, pak vás čeká seriálová forma. Fantazii při čtení nenahradí nic, ale tady - jooo funguje to! Postavy, Skotsko, historie.. Skvěle natočeno! Knižní předlohu nepředčí nic, ale tohle se povedlo. Jak on na ní kouká, to nevyčteš ani mezi řádky :)
Příběh služebnice - Série 2 (2018) (série)
Asi neznám seriál, který by měl lepší druhou sérii než první. Masakr jako. Několik dílů mě zvedlo z gauče, aby mě pak položilo do slz. Emoce jako blázen, hlavně pro ženy, matky...
Dej mi své jméno (2017)
To je tak strašně citlivý! Pomalý rozjezd celého příběhu vše jen umocnil. Call me by your name and I'll call you by mine... Prostě mega lovestory. Závěrečná tátova řeč - to potřebuje slyšet každý v jakémkoli věku... Ten mladík je fakt talent, chci ho vidět znovu. Pozadí osmdesátek příjemné, nejvíc tancovačky, neměly chybu :)
Skleněný zámek (2017)
Tři herecké kvality táhnou film dopředu, zejména Brie Larson, je skvělá! Dojemné pravdivé vyprávění jedné zvláštní rodinky, nic víc.
Odnikud někam (2010)
Pocit prázdnoty, když máte všechno, ale zároveň nic. Emoce, zoufalství, cit, dojetí... Zajímavě pojatý námět, na 4* však ne.
Srbský film (2010)
Nedokážu zatím ohodnotit. Je mi špatně z námětu, scénáře a hlavně ze mě, že jsem film dokoukala. Je to jízda, ze který nejde vystoupit, ale zavíráte oči a říkáte si - nee tohle se nemůže stát - a ono jo, je to tam. Ufff... Naprosto souhlasím s plným hodnocením i s odpadem. Nevím prostě, to se musí buď strávit, nebo vyzvracet. Účel snímku zřejmě splněn. Hlavně nikomu nedoporučovat :) Už nikdy více...
Světlo mezi oceány (2016)
O lásce, o mateřské lásce, o pocitu viny a svědomí, o odpuštění, o vyrovnání se s bolestí... 4,5 hvězd!
Všechno nebo nic (2017)
O tom, že hemenex je víc než večeře v Itálii. Že po třicítce zjistíte, co vlastně chcete. Ale jo... Odpočinkový film, do kina nee.