Recenze (15)
Skyfall (2012)
Bondovky mám velice rád, dokonce jsem rozdýchal i změnu na dle mého názoru nemastného, neslaného Craiga.Bohužel tento vyhajpovaný brak na mě dojem neudělal.Pro mě nejhorší díl série.Zachránil to pouze začátek alá honička v Instanbulu a závěrečná akce, nicméně to bylo trošku málo.
Looper: Nájemný zabiják (2012)
Zklamání letošního roku, nuda, nuda, nuda.Nezachrání to ani dvojka Willis-Levitt.
Útěk z MS-1 (2012)
Nekolik vtipnych hlasek a to je asi tak vsechno,jinak bylo utrpeni to sledovat.
Thor (2011)
Marvelovská komiksárna, co od toho čekat.Rozhodně nic duchaplného.Na odreagování dobrý.
Vyměřený čas (2011)
Výborný nápad, bez zbytečných serepetiček okolo.Děj plyne a nenudí.
Elitní zabijáci (2011)
Lepší trojka.Ani nenudil ani nenadchnul.Další tuctovka v řadě.
Drive (2011)
Ufff nevím co dodat.Nářez, drama jak má být s výborným hudebním doprovodem !!!
Správci osudu (2011)
Mělo to všechno co jsem od toho očekával, akce, napětí, romantika. Matt Damon a Emily Blunt v tomto filmu působili hrozně přirozeně, vyloženě jim ta role sedla, dokonalý herecký pár.Dávám 4 hvězdičku a pátou na vrch za pro mě příjemné filmové překvapení.
Drákuloviny (1995)
Ve staré moldavštině bych to napsal asi takhle: Stanyj ža plot foj glog mol ptafuft, ň. Můj druhý nejoblíbenější film s L.Nielsenem.Neuvěřitelně vtipná parodie.
Město (2010)
Mám takové rozpoluplné pocity k tomuto filmu.Velmi dobrý začátek, ale po cca 20 minutách se děj začal ubírat tuctovitým, předvídatelným a mírně klišovitým směrem a závěr dostal znovu šťávu. Podle mě to bylo zrežírováno opravdu dobře, celkově ale na mě tento kousek moc dojem neudělal.