Poslední recenze (7)
Malý princ (2015)
Rada pre tých z vás, čo majú deti: keď sa vyberiete do kina na tento film, nechajte ich doma. Nepochopia to. Ani nemusia... lebo ich svet je zatiaľ gombička a to je dobre. Tento Malý princ je pripomienkou či upozornením pre nás dospelých, aby sme si občas spomenuli na to, že aj my sme kedysi boli bezstarostnými deťmi. K samotnému filmu a jeho spracovaniu poznamenám len, že ma vôbec neurazilo, že nejde o doslovné spracovanie Exupéryho diela. Páčila sa mi animácia (predovšetkým v scénach s Malým princom, letcom a líškou) a hudba šmrncnutá parížskou kaviarničkou. A poplakala som si...
Dal mi jméno Malála (2015)
Smutno-krásny dokument o neobyčajnom živote jedného v podstate obyčajného, ale zato neuveriteľne odvážneho dievčaťa. Davis Guggenheim predstavuje Malalu nielen ako bojovníčku za práva dievčat na vzdelanie, ale aj ako normálnu, občas švihnutú tínedžerku. Rozhodne sa oplatí vidieť a odporúčala by som ho ako povinnú jazdu pre študentov stredných škôl, aby sme sa naučili vážiť si, že sa môžeme vzdelávať (ak sa nám chce) a slobodne vyjadrovať.
Sedm (1995)
Vynikajúco napísané a zahrané. Morgan Freeman s Bradom Pittom sú úžasní , ale u mňa si cenu za najlepší výkon aj tak zaslúži Kevin Spacey. Mrazivo chladnokrvný... ešteže to nebol prvý film, ktorý som s ním videla, inak by som mala seriózny problém zaspať. Atmosféru ešte viac umocňuje dážď, čo dodať - Fincher je jednoducho majster.