Poslední recenze (11)
Návrat blbýho a blbějšího (2014)
O tomto pokračování jsem si myslela , že to bude další ztráta mého času..Že to v žádném případě nebude tak dobré jako jednička.Většinou to tak u ostatních filmů bývá.Pokračování po letech bývá většinou tragické naopak ale musím říct, že tento film je perfektní.Ze začátku se to zdálo jako nic moc ale poté jak se Lloyd s Harrym vydali na cestu jsem se pořád jen smála.Překvapilo mě i, že herci vypadají pořád stejně jako před lety.Film mě hodně pobavil takže musím říct, že pokračování se jim opravdu povedlo.
Hladová hra (2009)
Pro mě film nebyl nikterak zajímavý doďívala jsem se na něj jen kvůli přítele, který chtěl vědět jak to dopadne.Podle mě tam dost natahovaly to co už bylo dávno zřejmé. Taky si myslím, že některé věci třeba to, že hlavní hrdinka přežila nějakých 30 dní bez jídla to je naprosto nereálné. Každopádně film byl dost nechutný opravdu pro silné povahy.Horory mám ráda ale z tohodle se mi chtělo zvracet.
Zpátky do ringu (2013)
Na tento film jsem se dlouho těšila jelikož Stallone je jeden z mých oblíbených herců.Už podle upoutávek jsem věděla, že to bude stát za to. Žánrově bych film jako komedii nenazvala ale je fakt, že tam nějaké vtipné prvky byly a zasmála jsem se. Určitě to není kvalitně lepší než Rocky- tomu už se asi nic nevyrovná ale těm, kteří mají rádi box a mají rádi Stalloneho a Roberta De Niro určitě doporučuji shlédnout. Filmu dávám 4 hvězdičky.