Poslední recenze (6)
Dvanáct rozhněvaných mužů (1957)
No ostal som milo prekvapený ,že ma môže drama s 1957-ho takto vtiahnuť do deja a takto zaujať. Celá natočená v jednej miestnosti s presvedčivým Henrym Fondom ,ktorý by určite presvedčil aj mňa.Lutujem ,že som tento skvelý kúsok videl až tak neskoro.S mojím prekvapením dávam bez pochýb 5*.
Million Dollar Baby (2004)
Tak pomaly si začínam oblubovať pána Clinta Eastwooda za to čo predvádza. Mám velmi rád filmy s boxerského prostredia (Rocky) ale toto ho určite predčilo. Na mrzutého Eastwooda som si už zvykol kedže som tento film videl až po Gran Torine za čo sa dosť hanbím ale Oscara si rozhodne zaslúžil. Strašné zimomriavky mi vybehli ked v poslednom zápase dostala H. Swank tú poslednú ranu a pomaly padala,padala a byť na Frankieho mieste tak by som do toho ringu vbehol a takú ranu by som dal tej súperke ,že by dopadla horšie ako Swank. Bolo mi blbo aj za nu :(. Bez váhania dávam 5*. PS: Teším sa na dalšie dielo tohto pána.
Brotherhood (2010)
Brutálne adrenalínové drama od začiatku až do konca. Myslím ,že prekvapenie 2010.Celý film som dokonale prežíval a nevadila mi ani krátka minutáž. Dávam mu 85% velmi slušných.