Poslední recenze (546)
Marvels (2023)
Myslím že stačí, keď napíšem že je to najhorší Marvel film čo som videl.
Saw X (2023)
Úvodná polhodinka odkopírovaná z iných filmov. A čo sa týka ďalších 90 minút, tvorcovia stavili viac na nechutné zábery ako na originalitu. Vidím to tak na 50%.
Malá mořská víla (2023)
Príliš dlhé zvlášť nato, že sa tam v podstate nič nedeje. Dosť to zráža dole aj otravné spievanie každých 5 minút. Keby vystrihli 80% otravných pesničiek a tým pádom by padla minutáž na nejakých 100 minút, bolo by to určite pozerateľnejšie.