Recenze (1 794)
Na západní frontě klid (2022)
Slušná vizuální podívaná z pekla 1.Světové války,plamenomety, tanky přes zákopy,boj na bodáky atd.
Na západní frontě klid (1979) (TV film)
Slušné televizní zpracování válečného pekla z 1. Světové války.
Dobrá sestra (2022)
Podle skutečné události to jo,ale skoro úplně bez emocí, pomalu ,ako kdyby to byla jen rekonstrukce příběhu, první polovina docela šla,ale ta druhá úplně ztratila tempo,škoda. Paradoxně masový vrah byl úplně nevýrazný a jediné,kdy to bylo trošku výrazné,tak jen ve chvíli, kdy byla Jessica zdravotně mimo.
Divoký je vítr (2022)
Dva,bílej a černej,klucí policejní,čistý jako lilie,co nějak k drogám příjdou,mezitím starosta příjde o dceru a vyhlásí odměnu a tihle klucí to vyšetřují........no a tak dále a dále a nic...............céčková záležitost jednohubkového ražení.
Šťastně až do smrti (2022)
Určitě se vám někdy stalo,že koukáte a jste napnutý jako kšandy a říkáte si,že už jste všechno odhalili,ale ono prd,přijdou nové zvraty a to je přesně tenhle případ. Nečekaný příběh se skvělou atmosférou.
Žijeme jen jednou (2017)
Céčková ztráta času.
Neznámí (2022)
Hrozně utahaná, zdlouhavá a ponurá policejní akce, kdy agent se snaží vetřít do přízně potenciálního vraha. Hodně mluvení a mluvení a nezáživné scény,které kdyby tam nebyly, tak se nic nestane,protože stejně děj tě nikam neposunou.
Halloween končí (2022)
Nejhorší je,když se Vám podaří,po něčem úspěšném,dát laťku hodně,ale hodně nízko,až tak nízko,že už jí nestačíte ani podlézt.Tady už asi někdo slasher žánr kopnul pořádně do koulí.
Accident Man 2: Zabijákova dovolená (2022)
Béčkový,ničím záživný příběh o klišé pomstě.Pár dobrých výstupů,ale až na vrchol to nebylo.
Profesionál 2: Samotář (1987)
Francouzské krimi s Belmondem k tomu není co dodat,nostalgie.