Poslední recenze (68)
Nabarvené ptáče (2019)
Film nehodnotím, protože jsem neviděla celý. Pokud něco začíná scénou, kde zcela realisticky zaživa upalují zvíře (a nikde se nedočtete, že žádnému zvířeti nebylo během natáčení ublíženo, tak je mi úplně jedno, že se to ze zákona nesmí). Tahle scéna na mě byla moc a dál už se dívat nechci.
Hra na oliheň (2021) (seriál)
Dobré téma, hezké zpracování, napínavé. Ale opět, pro mě nestravitelně odporný charakter hlavního hrdiny. Aby byl někdo tak neskutečně zbytečnej a problematickej a přitom se tvářil, jako hrozný klaďas. Nope! Ke konci už mě to nebavilo, jen jsem čekala jak to dopadne a víc a víc mě vývoj příběhu pohoršoval. Ani kdyby ubíhal podle mých představ bych ale nehodnotila lépe. Rozhodně to nepotřebuji nikdy vidět znovu.
Jako v bavlnce (2020)
Tohle úplně nevím jak hodnotit. Napínavé, zajímavé zvraty, ale pro mojí čistou duši trochu nestravitelné téma, odporné charaktery a málo pocitu zadostiučinění. Takže film asi stojí za shlédnutí, ale rozhodně jsem z něj neměla dobrý pocit, naopak.