Recenze (79)
Californication (2007) (seriál)
Tak tohle je drsné a dekadentní. Ale dobré. Zatím mě to baví, a moc :)
Kouř (1990)
Tak to je fakt underground. Dobrý pohled do naší jak obrazně tak doslova (ta fabrika je fakt typická) šedé minulosti. To vše se stylovým humorem.
Tropická bouře (2008)
Jedna velká nuda. Komedie? Tomuhle jsem se měl smát? Rád bych, ale jaksi nebylo čemu. A ty "rádobycool" výbuchy mě už vůbec neberou...
Annie Hallová (1977)
Moc mě to nevzalo, až na pár vtipných momentů jen kecy a kecy...
Komparz (2005) (seriál)
Další super sitcom s naprosto originálním humorem z originálního prostředí + účinkování velkých "stars" tomu dodává další rozměr.
Saw: Hra o přežití (2004)
Až dnes, v roce 08, jsem se konečně rozhodl podívat se na tuto profláknutou záležitost. Dobré to bylo. Čekal jsem nějaký primitivní rádobyhoror, kde budou létat kusy těl po place. To se ale nekonalo. Dokonce tam byla i zajímavá myšlenka. 4,5*
Lolita (1997)
Dominique Swain zahrála skvělou divošku ;-) Na můj vkus to ale bylo zbytečně dlouhé. 3,5*
Království (2007)
Tohle téma má určitě pro kvalitní thriller velký potenciál. Království podlě mě zůstává někde na půli cesty. Chvílemi velmi povedenou akci v SA střídají nudnější pasáže včetně typicky „amerických“ dialogů a hlášek, které fakt nemusím. A to závěrečná věta sedla :) Pro mě 3,5*.
Dogville (2003)
Tak toto mě vcelku dostalo. Sedl jsem k tomu, aniž bych si o tom přečetl jediné slůvko a aniž bych podobnou věc někdy viděl. Povedený psycho film, kde se můžete plně soustředit na jednotlivé postavy a není zde nic, co by vás od toho rušilo. Povedený experiment. Být to v divadle, asi by mě to tak nebavilo.
Americký táta (2005) (seriál)
Další pokračovaní tradice založené Simpsny. AD si nebere servítky a trefuje se hlavně do aktualních problémů americké společnosti. A často naprosto přesně. Někdy u toho fakt vyprsknu smíchy, určitě se nebudete nudit.