Recenze (17)
Červený trpaslík (1988) (seriál)
Tě péro sombréro! Tento seriál vždycky rozesměje. Vždycky zlepší náladu. Vždycky ukáže další legendární hláškou, jak důvtipně a s humorem je možné vnímat chaos okolo nás. Doprovázel mě v životě doposud a bude navždy!
Slunečná (2020) (seriál)
Dokonalý český sitcom! Po pár dílech celý seriál sleduji více méně jen ze setrvačnosti. Stále se však nestačím smát nad dementností a nevyspělostí jednotlivých postav, nad jejich nesmyslným rozhodováním a nad neschopností řešit životní situace tak, jak by je řešil člověk bez mozkové obrny. Za mě top!
Star Wars: Vzestup Skywalkera (2019)
Zkrátka odpad, jak se dalo očekávat od Disney.
Star Wars: Poslední z Jediů (2017)
Po skončení filmu jsem byl v tak trošku znechucen. Film byl pěkný co do efektů (snad až na mistra Yodu), ale příběh byl tak trošku o ničem a celá slavná série Hvězdných válek byla degradována zas o stupínek níž. Nejvíce mě snad štvaly neustálé pokusy o vtipné scénky nebo hlášky - pár za film určitě neuškodí, ale takhle jsem si připadal, jako kdybych sledoval Deadpoola. Znát původní sérii a dívat se na tento díl bych přirovnal ke shlédnutí kvalitního hororu a následnému sledování Scary Movie. Nejvíce mě rozesmáli ti lidé, kteří ještě v sále ještě čekali na potitulkovou scénu, jako by se snad jednalo o nějakou frašku z dílny Marvela - no ono to tak vlastně celé vypadalo, a také mě to ještě ke konci zmátlo jestli náhodou nezůstat a nevidět třeba nějakou potitulkovou scénu s Palpatinem letícím vesmírem a svírajícím se v křečích smíchem podobně jako Yoda :-D.
Transcendence (2014)
Naprosto nudný a neatraktivní snímek, z něhož by šlo 99% "uměleckých" scén vyjmout a pak by z toho byl celkem přijatelný futuristický blábol. Ani plno známých tváří tento film nemohlo zachránit...
Looper: Nájemný zabiják (2012)
Člověk by u tohoto filmu mohl usnout na začátku a probudit se až na konec, a pak by stejně o nic nepřišel. Navíc v ději vznikalo velké množství paradoxů a nesmyslů. Dávám 2 hvězdičky za originalitu, celkem dobré obsazení herců a za pokus o natočení něčeho takového.
Světová válka Z (2013)
Byl jsem dost překvapen napínavostí a kvalitou scénáře u tohoto filmu! I když mi tento film od první do poslední minuty naprosto nečekaně připomínal film Resident Evil, tak ho tento film na celé čáře pokořil v reálnosti průběhu virové nákazy, a je zde krásně vidět, jak by Matka příroda mohla "mávnutím ruky" vymazat celou lidskou civilizaci.
Po zániku Země (2013)
Snímek, který mi v kině bohatě stačil ve 2D, a 3D by to v podstatě ani nemohlo zachránit. Není to špatný film, ale stačí vidět pouze jednou. Bohužel téma tohoto filmu, že hlavnímu hrdinovi před koncem filmu něco dojde nebo se konečně vypořádá se svým psychickým problémem ze svého dětství, jsem viděl zpracované nejméně už 10x.
One Piece (1999) (seriál)
Poslední 2 roky, kdy jsem byl pokaždé ve Francii, jsem tento seriál viděl na tamním kanále č. 17 (DirectStar). I když to bylo dabováno francouzsky, tak to na kvalitě neubralo ani nepřidalo. Nechtěl bych to totiž znovu vidět ani česky, ani v originále, ani v jakémkoliv jiném podání. Každý díl se mi zdál stejný, stejně slabomyslný, stále jedno a to samé dokola a dokola.
Iron Man 3 (2013)
Doufám, že toto byl už poslední Iron Man. Ne proto, že bych měl něco proti Iron Manovi, to vůbec ne, ale už i z tohoto díla vylezlo, že autoři pořádně nevěděli, co tam dát dál, tak vytvořili další silné nepřítele, kteří ale budou také poraženi (furt to samé dokola a dokola). Proto je série Iron Manů také jedním z případů, kde první díl je nejlepší a každý další díl je slabší a slabší...