Poslední recenze (94)
American Horror Story - Murder House (2011) (série)
1. séria - 95% / paráda 2. séria - 95% / paráda 3. séria - 30% / strašné
La casa del fin de los tiempos (2013)
Ja dávam za 5... Pre mňa parádny Venezuelský filmík. Zápletka na moje prekvapenie vynikajúca a dokonca mi nevadilo, že tam neboli hektolitre krvy ako riccimu :)
Penny Dreadful (2014) (seriál)
Výborný seriálik presne podla môjho gusta...A Eva Green dokonca ukázala cecky a nie raz :)
Poslední deníček (1)
Bjork - Army of Me
Moja hudobná srdcovka - Islandská diva BJORK !