Poslední recenze (12)
Matrix Resurrections (2021)
"Meta" začátek na který tu všichni nadávají, mě překvapivě celkem bavil. Čím dál ale film postupoval, tím víc jsem se začínala těšit na konec. Ty tři hvězdičky vlastně dávám hlavně za to, že mě tenhle film přiměl ještě o kus víc ocenit mistrovskou jedničku. A z nostalgie. A za Sati. Novej Morfeus mě bavil, občasnej marvelovskej humor už o kus míň. Nebyla to taková hrůza, na jakou mě všichni připravovali, ale stejně se budu vždycky dívat jen na Matrix 1-3, tohle stačilo jednou.
Shutter (2004)
Tenhle film má snad všechno, co mě dokáže pěkně poděsit. Většinu těch lekaček jsem sice čekala (a že byly hodně laciný), ale stejně jsem pokaždý málem chcípla. Thajci šílení, jednou mě spolu s Japoncema přivedou do hrobu.
Loď duchů (2002)
Můj ty moulo, takovej potenciál a taková blbost...