Recenze (344)
Zabriskie Point (1970)
Dost velký Antonioniho úlet. Ale hezky se na něj dívá. Btw. v éře dnešních pornofilmů se mi ani nechce věřit, že ještě dlouho po premiéře byl film uváděn jako film s nejdelší a nejnaturastičtější erotickou scénou. Kdo viděl, pochopí.
Zvětšenina (1966)
Záhadné a tajemné.
Červená pustina (1964)
Musím se hned na začátku přiznat,že film jsem napoprvé nedoshlédl až do konce. Hrozně jsem se nudil a říkal si - hezké obrázky,ale bez děje. Potom jsem to uviděl podruhé a pochopil co tím chtěl autor říct. A v tom je podle mého názoru problém Antonioniho filmů. Nejen že jsou vystaveny na pocitech, ale jsme fakticky nuceni tytéž pocity prožít i my. Pokud ne, tak máme smůlu. Proto nikdy nebude vyhledávaným režisérem.
Zatmění (1962)
Výborný film. Jenom škoda, že tam ,,hraje" Delon.
Noc (1961)
Pokračování tetalogie citů. Nevím jak vy, ale mě se film líbil. Faktem ovšem zůstává, že pro mě je Antonioniho nejlepším snímkem Výkřik. A to je ještě před Dobrodružstvím...
Dobrodružství (1960)
Antonioni není pro každého. Jeho styl nahlížení do pocitů hlavních představitelů spolu se symbolikou je obtížně stravitelným i pro náročnějšího diváka. Kdo však přistoupí na režisérovu ,,hru" bude odměněn závislostí na jeho snímcích.
Pianista (2002)
Polanski je zpátky.
Ples příšer (2001)
Asi 90 procent. Výborný námět skvělý Thorntona hezká(ale nic víc) Berryová.
Training Day (2001)
Velmi zapomenutelný film.
Čistá duše (2001)
Hollywood jako když vyšije.