Oblíbené seriály (10)
Dívka odjinud (2010)
Seriál se stal hodně rychle mým oblíbencem. Dobře možná to neni extra třída pro někoho, ale já jsem osobně spokojená s tim jak tvůrci svůj fae world rozváděj. 3 sérka byla rozhodně nejlepší dle mýho názoru. Už se těšim na 4tou
Rookie Blue (2010)
Chce to trpělivost a prodrat se první, úvodní sérií, ale trpělivost bude stát za to. Seriál si vás chytne a dokážu říct, že i omotá kolem prstu. Podceňovaný seriál, který má slušný potenciál.
Agenti S.H.I.E.L.D. (2013)
Agent Carter (2015)
Wentworth (2013)
Prvních 100 (2014)
Živí mrtví (2010)
Orphan Black (2013)
Chirurgové (2005)
Emocionální ždímačka, který nechybí humor. Reálnej život, vztahy, strasti - vše vyobrazeno tak jak to chodí (ano pomineme-li pár drobnůstek). Seriál musíte pochopit aby jste si dokázali vychutnat a oblíbit. Neni to žádná stupidita, u který se vypne mozek. Shonda prostě ví jak na diváka.
Banshee (2013)
Zaujalo a chytlo... spokojenost