Recenze (46)
Star Wars: Epizoda IV - Nová naděje (1977)
Kult
Kick-Ass (2010)
Super!
Počátek (2010)
4* za režijní virituozitu. Nicméně když budu upřímný, film mne trochu zklamal především kvůli předvídatelnému scénáři. A taky je to prostě celé zaklesnuté někde mezi ExistenZ a Dannyho parťáky...
Věc (1982)
Geniální! Jeden ze svaté trojice dokonalých horrorů 20. století!
Skeletoni (2007)
Ano, dnes už bych snad natočil Skeletony jinak a lépe. Ale v té době šlo o maximum našich realizačních možností - vše vzniklo prakticky na zelené louce, na nic nebyl čas, všichni dělali všechno. Pro mne to byla fajn zkušenost a nyní mám o mnoho větší motivaci příštím snímkem dokázat, že tento žánr lze dělat i ve Střední Evropě maximálně kvalitně.
Avatar (2009)
REVOLUCE! Konečně uvěřitelné triky, do puntíku vyladěný xeno-svět. Věřím, že pro SF nastává nová ára hyperealistických žánrových podívaných. Jen doufám, že bude lidi zajímat i domovská tvorba, která vzniká déle než o Avataru kdo co věděl a která pochází z dob minulých. Ano, mluvím o chystaném seriálu KRUANOVA CESTA. Jeho problém - a asi i všech nových snímků v zahraničí - bude, že Avatarovi se teď dlouho vizuálně nikdo a nic nevyrovná. Je to otázkou času. Cameron nicméně definitivně stvrdil fakt, že je zcela vyjímečný imaginátor fluktuující napříč třemi dekádami.
Hvězdný prach (2007)
Po druhém shlédnutí filmu odpustím některé vizuální nedotaženosti a chválím za brilantní adaptaci se skvělým castingem! Ano, takhle má vypadat "moderní pohádka"!
Číslo 9 (2009)
4* - jen kvůli chytlavému steampunkovému lazení. Trailer s hudbou od The Knife mne velmi naladil a po shlédnutí klasicky vybudovaného spektáklu se všemi těmi povinnými lety na liánách a uhýbání před buchary na výrobní lince jsem byl mírně řečeno zklamán.
Náš vůdce (2008)
Die Welle - zřejmě nejlepší německý film, co jsem doposud viděl
Smrtihlav (1998)
Jeden z nejlepších filmů dekády let 90. .... atmosféra by se dala krájet na půlmetrová kola od vozu...