Poslední recenze (9)
13 (2010)
Rileyho najlepsi vykon vobec. Predchodcu filmu som nevidel, ale tento scenami a najma vykonom (vykonmi) hercov pokladam za jeden z najlepsich filmov, ktore som v poslednej dobe videl. Davam Plnych 5 *.
Hoď svišťom (2011) (seriál)
Na prvy pohlad primitivny humor pre jednoduchych ludi. Ale pri troche vsimavosti je tam vela napisaneho medzi riadkami, resp. toho jednoducheho humoru je tam tolko, az sa na tom clovek musi smiat. Ma to aj vela slabych chvil, asi viac, ako tych svetlych, ale tie svetle stoja za to.
Scary Movie 3 (2003)
Trojka sice uz nie je to, co jednotka a dvojka... Ale je urcite lepsia, osobne sa mi paci najviac zo vsetkych casti Scary Movie. Najlepsie obsadenie (Sheen a Nielsen to boli uzasne ozdoby). Narozdiel od predchadzajucich casti, toto aspon priblizne malo hlavu a patu. Velmi dobre som sa bavil a davam plne hodnotenie.