Recenze (55)
Kráska v nesnázích (2006)
Po prvních 90 minutách filmu jsem byl přesvědčen o čtyřech hvězdách , bohužel však toto neučiním díky naprostému sprznění poslední části .
Rodina je základ státu (2011)
Takhle skvělý film si 71% nezaslouží , díky skvělé provázanosti , perfektní režii a gagům s policisty dávám 85%
Perfect Days - I ženy mají své dny (2011)
Celý film mě celkem nudil , tohle opravdu není můj šálek , byl jsem rozhodnut dát 2* díky skvělému O. Sokolovi a geniálnímu komickému výstupu Vojty Kotka jako šachisty jsem se rozhodl pro 3*
Rychlejší (2010)
Myslel sem si co to bude za blbost , ale první půlka filmu mě celkem nadchla potom to šlo z kopce a konec byl hroznej ...
Gympl (2007)
Dokonalá sonda do hlubin českého streetartu , tu a tam se mihne Pasta Oner a Wich a Supercrooo udělali skvělou hudbu .
Strážci vesmíru (1993) (seriál)
GO GO POWER RANGERS ! to byly skvělý časy v zatemnělym obýváku ! viva la FOX KIDS :D
Cvoci v akci (2007) (pořad)
Mě to docela baví :D místy lepší než Brainiac
Město bohů (2002)
Absolutně perfektní , na můj vkus je tam , ale hodně černochů a depresivní pocit po shlédnutí budu mít ještě hodně dlouho.
Discopříběh (1987)
Proč tenhle shit vůbec vzniknul ??
Letec (2004)
Nebylo to zas tak hrozné , ale od filmu jsem čeka víc . Části , kde se mluvilo o strojích nebo se s nimi létalo byly dotažené do dokonalosti , bohužel zbytek filmu už tak dobrý nebyl . Škoda Hercula ...