Recenze (55)
Červený trpaslík (1988) (seriál)
Na žádný seriál se dívat stále dokola nedá , Red Dwarf je vyjímka , která potvrzuje pravidlo .
Brainiac: Šílená věda (2003) (seriál)
Dokud tam byl Hammond , nemělo to chybu .
Grilování s Vodouchem (2012) (pořad)
Další asympatická osoba v asympatickém výtvoru TV NOVA .
Agatha Christie's Poirot - Smrt v oblacích (1992) (epizoda)
Nejlepší díl seriálu .
Gympl s (r)učením omezeným (2012) (seriál)
Nějhorší na tom je , že tam kámoš dělal kompars :D
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Všechny ostatní filmy jsou jen příběhy . Pulp Fiction je ovšem něco absolutně jiného - koncepce je absolutně dokonalá a fantastická . Miluji filmy u kterých se musí ještě dlouho přemýšlet a to tento rozhodně je . Myslím si že nikdo jiný nedokáže natočit nic lepšího .
Rebelové (2001)
29. června 2012 to vážně bodlo . Muzikál založený na melodiích známých amerických zpěváků o tom jaké to bylo v roce 1968
Helena (2012) (seriál)
Sandra Pogodová je nejnesympatyčtější česká herečka .
Gladiátor (2000)
Film o generálu severní armády Maximovi , který po výhře nad barbary odsouzen k smrti novým císařem Commodem . Amerika moc historické filmy neumí , všude je hrozně Amerikanismu a celé dohromady to v podstaě nedává smysl .
Snídaně šampionů (1999)
To vážně není to co jsem očekával od zfilmované verze knihy Kurta Vonneguta . Polovina se ještě dala skousnout , ale pak už to byla jen a jen nuda . Lituji jen B. Willise za to , že takovou hrůzu vzal .