Poslední recenze (151)
Znovu se zamilovat (2023)
Zdá se mi to nebo takových připitomělých love komedií přibylo? Priyanka je sexy ženská, ale její protějšek no name mě nebavil ani trochu. A ten příběh se Celine Dion? Proč? Tady byla dobrá snad jen hudba Celine Dion. Ne..Nuda.
Krotitelé duchů: Říše ledu (2024)
Film nebyl ve všech ohledech špatný. Řekněme si nejprve plus: nostalgie, vizuální stránka a celkově mě příběh udržel po celou dobu v příjemném rytmu a zájmu. Co mi ale strašně chybělo, bylo rozvinutí postav. Nějak bylo všech moc a vlastně nikdo se úplně neměl prostor projevit / krom Pheobe. Některé postavy byly až zbytečné. Také konec byl jaksi zrychlený, krocení ducha vecpat do 5 minut a najednou je konec? Chtělo tam trochu více napětí.
Temný případ - Noční krajina (2024) (série)
4 série se zdá být nejslabší, podle hodnocení, ale ne pro mě. Řekla bych, že je stejně dobrá jako třetí. Ta krásná atmosféra Aljašky, herecky super zvládnuté. Na Jodie Foster jsem se hodně těšila, ale nakonec se mi víc líbila postava Kali Reis. Neuvěřitelně mě bavila tématika. Jen škoda, že je nejkratší, ještě mi tam něco chybělo, co by mě vtáhlo víc do děje. Čekala jsem i víc hororovějších scén. Ale na konci je všechno vysvětlené a za to díky, nemám ráda otevřené konce.