Recenze (65)
Kostlivec (2023)
podobné jako Zhasni a zemře. Příběh průměrný, ale lekačky a atmosféra velmi dobrá. 7/10
Insidious: Červené dveře (2023)
Nejslabší díl... skoro o ničem. O vzpomínání na zapomenuté události z předchozích dílů
Kazišuci (2018)
za mě velmi povedená komedie :)
The Mandalorian - Kapitola 23: Spiknutí (2023) (epizoda)
krásný rozjezd na skoro závěr. Je jasné, že bude 4.série
The Mandalorian - Kapitola 22: Žoldnéři (2023) (epizoda)
sorry, ale začíná to být o ničem...
Srdcová královna (2019)
Po druhém shlédnutí tohoto dramatu jsem zvýšil svoje hodnocení na 4 hvězdy. Výborně zpracovaný snímek o mezilidských vztazích a ukázkové manipulativní chování u žen a citový chlad.
V zajetí démonů 3: Na Ďáblův příkaz (2021)
za mě nejslabší díl série. Absence Wana je znát. Napětí krom úvodních pár minut je slabé, příběh a celkové vysvětlení je Béčkové... bohužel
7 dní života (2000)
Atmosférický starší horor :) proč ne.
The Mandalorian - Kapitola 14: Tragédie (2020) (epizoda)
parádní díl. Boba !
Hlasy (2020)
4 hvězdy a naprosto zaslouženě. Překvapilo :)