Recenze (284)
Milá Olivie (2021)
Poměrně komorní, pomalu plynoucí, ale nenudící.
Krematorium (2024) (seriál)
Vtipné dílko, které balancuje na hranici mezi černým a nevkusným humorem. Většinou na daří nespadnout na stranu trapného humoru, s výjimkou 4. dílu, který do trapnosti zabředl hodně hluboko a si by tam vůbec být nemusel.
Docent - Série 1 (2023) (série)
Dost dlouhé a pomalé místy vtipné jindy nevěrohodné.
Kdyby radši hořelo (2022)
Hraný dokument o panoptikální blbosti některých vesničanů.
Chyby (2021)
Hlavně, že to dobře dopadlo. Jinak to bylo dost panoptikální.
A máme, co jsme chtěli (2023)
Až na ten motiv s prstýnkem dobrý. Trošku předvídatelný, rozhodně k zamyšlení.
Kosmo (2016) (seriál)
Po 8 letech a druhém shlédnutí jsem doplnil 5. hvězdu. Postřehl jsem totiž spoustu vtipů a narážek, které mně na poprvé unikly.
Všechno bude (2018)
Hodnotit to nemůžu, po 8 minutách jsme to vzdali.
Mimořádná událost (2022)
Mimořádná událost českého filmu. Má to spád. Rozjelo se to a ani na chvilku nezastavilo. Lehce absurdní výborná komedie postavená na bizarních figurkách, které nenudí ani na chvilku.
Vražda v Orient expresu (2017)
Každý Poirot je něčím směšný. Většinou mluvou, chůzí, lpěním na malichernostech. Tento jen naprosto bizarním knírem.