Recenze (817)
Pidiobři 3D (2014)
Tak nadupaný dobrodružství mi letos nenaservíroval ani Šílenej Max, ani melancholickej Bond a dokonce ani připosranej Hobit. Naopak, největší bad-ass je nebojácnej křeček!
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Star Wars: Návrat epizody IV
Kosti a skalp (2015)
To nejlepší, co jsem za dlouhou dobu viděl. Chlapská záležitost.
Spectre (2015)
Dobrej film se zoufale debilním naroubováním nově pořízené licence na nejlegendárnější zločineckou organizaci. Výchozí zápletka to prostě zabila, asi má povolení zabíjet (hahaha). PS: Madelaine na začátku dalšího dílu umře, to je tutový. A kompletní remake V tajné službě jejího Veličenstva rozehraný do dvou dílů bude na světě. Job´s done, Bond is dead.
Mission: Impossible - Národ grázlů (2015)
Kdyby byly všechny filmy takový, tak by nikdo nestahoval. Protože dívat se na takovou raketu mimo kino a užít si ji, je misson impossible. Jej, to jsem to pěkně zacyklil.
Pod černou vlajkou (2014) (seriál)
Od doby, co jsem si naposledy dal tu tyčinku, se kapitán Flint hodně změnil. Teď už bych ji kousal opatrně.
San Andreas (2015)
Sice je to předvídatelný jako jízda metrem (další stanice Pankrác), ale na druhou stranu přesně víte, co za jízdenku dostanete. Akorát tomu chyběly nějaký kozy.
Pravidla mlčení (2012)
Oni ho honí, on utíká a vy celou dobu myslíte na Tři dny kondora, protože tam Redforda taky honili, on taky utíkal a vy jste z toho měli lepší pocit.
Sex Tape (2014)
Nechápu, proč obsadili dva dost známý herce, když hrál hlavní roli Apple.
Kung Fury (2015)
Prvních deset minut mě nakopalo do kulí, až mi přeskočila fistule. Jen je škoda, že ta první třetina je zároveň nejzdařilejší, nejpřekvapivější a nejnadupanější částí filmu, protože zbylé dvě obsahují sice kopec parádních nápadů, ale citelně nedotažených, někdy tlačených zbytečně na sílu a nijak extra nebaví. Nicméně celkově je to prostě parádní projekt a nesklonit se před jeho statečnými tvůrci je na facku pinďourem!