Poslední recenze (1 388)
Šógun (2024) (seriál)
Nepolíben knižní předlohou, jal jsem se i já podívat na ten mega hype spektákl. Rozjezd je pomalý, ale už od druhé epizody se začne konečně něco dít. Řežby je pomálu, ale nějakou tu krev taky dostaneme. Miluju japonský kodex cti, ikdyž někdy už je ho až moc (viz zahradník). Výprava je jednoduše skvělá. Intriky jsou tu alfou omegou, jak se na ostrovany sužované tsunami + zemětřesením sluší a patří. Pohled na Mariko je pohled pro Bohy. Andžin mi připadal trochu prkenný, ale de facto nejde vytknout nic ani hereckým výkonům v globále. Byly tam dojáky i humor. Je dobré to sjet v kuse, přece jenom ty šikmooké ksichty rychle zapomenete. Dočkal jsem se shinobi scény, takže super. Předposlední epizoda je vážně diktát. Prosím, nedělejte další sérii! Nechte hatamota & spol. na pokoji! 4 a 1/2!
Společně: Boj o treble (2024) (seriál)
Nothing special. Sestříhaná sezóna, ve které City vyhrálo ceněný treble. Jediné, co mě překvapilo, je jak vypadá kabina pro hostující tým. Ikdyž hrajete třeba na Bayernu. Samozřejmě, je to pochopitelné. Nechcete, aby se cítili jak doma:) Grealish to trochu pozvedl, jinak je to celkem nuda. Ale uběhlo to rychle.
Godless (2017) (seriál)
Wow. Neprávem opomíjený westernový seriál. Zaplaťpánbůh - jedna řada, 7 dílů, hotovo. Dobrý námět, skvělá hudba, nádherné scenérie. Holky to vzaly pěkně zostra. Od úvodní epizody mě to nadchlo. Všichni to zahráli výborně. Překvapením je pro mě hlavně Jeff Daniels. Vždycky jsem ho měl za toho druhého z Blbý & blbější. Nádhera. Ale ani ostatní se nenechali zahanbit. Brodieho-Sangstera si vybavuji z Lásky nebeské. A Mockery je sexy když vezme do ruky opakovačku. Jo, scéna s rukou ukazující směr je mor! Je tam to samozřejmě mnohem víc. "Rád" bych něco vytknul, ale nejde to:) Jízda od začátku až do konce. Takhle se to dělá!