Poslední recenze (1 400)
World Trade Center (2006)
To muselo dát práce! Přitom taková blbost, co? Suverénně nejslabší film od Stonea.
40 let panic (2005)
Nic, co by se nějak vymykalo. Jediný, kdo mě bavil, byl starý Ind ze shopu.
Skrýš (2010)
Nelogický dementní mišmaš.