Recenze (795)
Devátá brána (1999)
Velmi zvláštní film... Nehodí se mi ani k Deppovi, ani k Polanskému. Každopádně zpracování a atmosféra s hudbou opět vytáhly hodnocení velmi nahoru. Bohužel ne tak nahoru, aby to bylo na 5*.
Skandální odhalení (1994)
Dost dobrý film o velmi zvláštním tématu, s perfektními hereckými výkony (Sutherland, Douglas, Mooreová), nebyl jsem samozřejmě překvapen, protože od Barry Levinsona se nedá čekat nic jiného než výborný film.
Katakomby (1940)
Komedie skoro o ničem, ale Vlasta Burian je dokonalý. V téhle komedii má tolik prostoru že je zkrátka nepřekonatelný.
Jumanji (1995)
Atmosféra vynikající, Robin Williams a Bonnie Hunt jsou skvělí.
Hrabě Monte Christo (1975) (TV film)
Moc rychlé
Dracula (1992)
Vynikající film po všech stránkách. Umělecký zážitek, dokonalost. Tohle klasické osobité zpracování je pocta původnímu románu. Top 20 + 100% + nádherná píseň od annie lenox
Číslo 5 žije (1986)
Velice milá rodinná komedie. Badhamovy filmy mám docela rád...
Kytice (2000)
Nejdokonalejší český film v letech 2000+. F.A.Brabec je skvělý kameraman, i režisér. Výborné pojetí prakticky nezfilmovatelného díla, které je proloženo i nádhernou hudbou...
Inland Empire (2006)
Celých čtyřicet minut které jsem viděl, jsem s láskou vzpomínal na Mulholland Drive a na Blue Velvet
Kill Bill 2 (2004)
Skvělé. Ne. Dokonalé.