Poslední recenze (195)
Prci, prci, prcičky: Školní sraz (2012)
Čo čakať od 4-ho pokračovania Prcičiek? Asi všetko možné, len nie riadne dobrú a našľapanú komédiu. A to tento film je (hoci som čakal odpad, lacné gagy, vtípky, ktoré sme už videli atď). Plusom je aj pôvodné obsadenie, a hlavne - isté dozretie celej série (úvodná scéna bola ozaj pecková, ktorá dokonale naladila na zvyšok filmu). Ak bude pokračovanie, tak nech je aspoň takto dobré. U mňa zatiaľ najlepší diel z celej série (rátam však len prvé tri diely a tento).
Sedm (1995)
Ak by som mal tento film prirovnať k niečomu inému, tak asi k Mlčaniu jahniat, ale toto je ešte viac brutálnejšie (hoci, Mlčanie bolo skôr psychologické). Po dopozeraní som cítil hnus a odpor. Bol to naozaj silný film, drsný, brutálny a prepracovaný. A B. Pitt s M. Freemanom sem pasovali ako herci, dosť dobre sa dopĺňali.
Matrix Revolutions (2003)
Ako posledný diel to na jednej strane nesklame, ale na druhej sa mi nejako nepozdávali scény v Zione (bolo to nudné a rozťahané). Je fajn, že sa príbeh uzavrie a nepokračuje sa silou-mocou v ďalších dieloch. Samotný koniec vyznie dosť neočakávane a prekvapivo.