Recenze (53)
Hobit: Bitva pěti armád (2014)
Akcia od začiatku až do konca, ten film proste musí baviť. Možno jediné mínus oproti Pánovi prsteňov je v tom, že Hobit je viac rozprávka, kdežto PP omnoho viac kladie dôraz na strach a boj o holé prežitie.
Lucy (2014)
Veľmi zaujímavá myšlienka, s veľkým potenciálom, ktorá si však zaslúžila byť v oveľa lepšom filme. Pretože tento pôsobí sem tam až dosť tupo. A to je veľká škoda
22 Jump Street (2014)
"Schmidt píchal kapitánovu dceru" :D :D
Nymfomanka, část II. (2013)
To, čo bolo v jednotke vzrušujúce, správne zvrhlé a zábavné, zobrala dvojka z opačnej strany a vznikla z toho unavujúca kravina s absolútne tupým príbehom, ktorý nie a nie skončiť. Celé tomu nasadilo korunu "veľké finále" .
Dead Snow: Rudý vs. Mrtvý (2014)
nenáročná zombie vyvražďovačka, s originálnym humorom, akú som ešte nežral
You're Next (2011)
výborný filmík s "Lara Croft" pri ktorom ma aj poriadne zamrazilo + super soundtrack :D
Chraň nás od zlého (2014)
3/4 celkom kvalitný horor sa na finále zmenil na absolútne obohratú, trápnu a nudnú vymetačku....a úplný záver? "čerešnička" v podobe toho, ako presne nemá horor skončiť
Hunger Games (2012)
venoval som tomu pár minút..aj tie teraz ľutujem
Zvrácená sestrička (2013)
vyšinutá zvodná transka v béčkovom akože horore
Všechny roztleskávačky zemřou (2013)
jednoduchá hovadina na nudnú nedeľu