Recenze (123)
Girlhouse (2014)
Slasher z sex cam průmyslu. Přímočaré, ctí pravidla.
Vanishing Point (1971)
Roadmovie jak má být. Skvělá hudba, rychlá auta. Psanec. Hloupí policajti. A překvapivý závěr.
Strašáci (1971)
Pomalý start ale poslední třetina graduje v syrový vidlácký vyvražďovák.
Sputnik (2020)
Film se snaží vytvořit atmosféru jakou měl první vetřelec. Jen je to špatně udělané. Nějaké dobré nápady se najdou. Ale je to nedotažené, ošumtělé. Prostě ruské.
Cabin Fever (2016)
Dal jsem e celou sérii. Takže tento reboot vidím 3 dny po originálu. Ten jsem hodnotil 3 hvězdama. Tady je to téměř 100% kopie a to co bylo změněno bylo změněno k horšímu. Úplně chybí scéna v nemocnici, pád do vody je nahrazen vylezlým z vody. A závěrečná scéna s distribucí balené vody opět chybí.
Nech svět světem (2023)
Komorní a přitom velkolepé. Chytlo mě to od začátku a nepustilo až do konce.
BANGER. (2022)
Dlouho se mi nestalo že bych něco nedokoukal až do konce. Nuda a šeď. Vše natáčeno strašně z blízka.
Naprostý zabiják (2023)
Cestování časem. Trochu scifi komedie. Odkazy na Back to the future. Skvělé osmdesátky kdy nikdo nic neřešil. Jen trochu děsí jak si teď vše svazujeme pravidly a korektností. Za mě lepší 3 hvězdy.
Oni žijí! (1988)
Tento film mi dlouho unikají. A to byla chyba. Skvěle natočena satira konzumní společnosti.
Barbie (2023)
Dvě hvězdy za Margot. Jedna hvězda za vizuál. Celkem tady 3 hvězdy. Ten film je jinak odpad.