Oblíbené filmy (10)
Hranice ovládání (2009)
To se nedá popsat, to se musí prostě vidět, a na vlastní kůži okusit Jarmuschovu atmosféru. Je to o detailech, o maličkostech, o kterých sice víte úplný hovno a nic vám neřikaj, a přesto dávají tam někde uvnitř vás smysl. "A kdo si myslí, že je víc než druzí, ať zajde na hřbitov. Tam uvidí, co je život. Je to hrst prachu."
Jednej správně (1989)
Noc na Zemi (1991)
Moneyball (2011)
Nechápu jak jsem mohl po prvním shlédnutí tenhle kousek tak strašně nedocenit. Nechápu to, nechápu to, nechápu to. Jasných 5*****. Mistrovský a neuvěřitelně silný snímek. "Je těžké nenechat se Baseballem dojmout"
Potomci lidí (2006)
Zásah, režijní porno, který mě dostalo do kolen. Tolikrát omílaný "slabší" scénář, se v mých očích nekoná a film mě dostal na všech frontách. Perfektní práce. Dosti pravděpodobně budu v dohledný době dohánět i Cuaronovi starší kousky.
Big Lebowski (1998)
Smoke (1995)
Mafiáni (1990)
Asi můj nejoblíbenější film o mafii, hlavně pro ten výbornej příběh, krerej ani na chvíli nenudí, ale taky kvůli hercům, který hrajou jako by se pro ty role narodily.
Věčný svit neposkvrněné mysli (2004)
Chtěl bych na ten film zapomenout, a pak ho vidět znovu poprvý.