Recenze (432)
Zmizení v Clifton Hill (2019)
Zvláštní film. Zprvu má celkem pěknou atmosféru, ale pak jsem se v tom asi ztratila, neboť vlastně ani nevím "o co šlo", jestli je tam vůbec někdo vrah? Nebo o čem to vlastně bylo ...
Notting Hill (1999)
Budu asi divná, ale mě se to nelíbilo. Přijde mi to o ničem a navíc mezi nimi absolutně nic necítím, žádný náboj, láska... vážně vůbec nic. Dávám 3, přeci jen je to jeden z těch úžasných filmů, ale ... nic, co bych musela vidět.
Zakleté pírko (2019)
A mě se to líbilo! Je pravda, že to trošku vykradlo pár pohádek, ale 49% si to nezaslouží. To jsem viděla daleko horší :)
O vánoční hvězdě (2020) (TV film)
Moc krásná pohádka se skvělým obsazením.
Čertí brko (2018)
Oh oh oh ... hrozní herci (většina tedy). Hrozný příběh ... ne a ne a ne ...
Hlasy (2020)
Takový hrozně béčkový film, ale ... ta atmosféra byla sakra pecka!
Host (2020)
Vážně?🤷♀️
Výchozí bod (2014)
Já mám prostě problém - nelíbí se mi, co většině. Málem jsem nudou usnula. Příběh nic, myšlenka nic ...
Narušitel (2019)
Bože to byla nudná blbost ...
Odříznutí (2018)
Musím říct, že mě to nadchlo. Napínavé po celou dobu a bylo to zase něco úplně jiného, než vzdycky.