Recenze (15)
Dědictví aneb Kurva se neříká (2014)
Neočakával som od filmu nič prelomové ale sledovať tento film bolo utrpením.
Prokletý ostrov (2010)
Už hrozivá hudba pri príjazde Teddyho na ostrov spôsobovala zimomriavky, tajomné prostredie šialeného ústavu pre šialencov na čele s holohlavým Benom Kingsleyim hovorilo, že pôjde o mimoriadne zaujímavý film, časom som ale nadobúdal pocitu, že ide o klasiku a na mňa čaká záver aký predvídam, zmiznutá žena, tajomné vedenie ústavu a všade na okolo kopy šialencov. Jediné čo vo mne rušilo dojem klasiky boli Teddyho spomienky a halucinácie ale myslel som, že je len vyšetrovateľ ktorý mal ťažký život a robí svoju rutinnú prácu, no záver mi obrátil všetko na ruby.
Krycí jméno Donnie Brasco (1997)
Kombinácia Johnnyho Deppa a Al Pacina je vynikajúca, mladý ulízaný Depp výborne stvárnil úlohu a podal úžasný výkon, takisto aj Al Pacino ktorý pôsobí dojmom dobráka sklamaného životom a Donnie ktorý aj stojí aj nestojí na jednej strane. Výborný psychologický krimi thriller
Zjizvená tvář (1983)
Mne absencia emócií až tak nevadila, od filmu som neodtrhol oči a užíval som si vynikajúci výkon Al Pacina, jeho úžasný prízvuk a presný štýl kokainového magnáta. Presne takto si predstavujem klasického gangstra z tohto obdobia a možno bolo dobré, že si k nemu divák nezíska osobný vzťah počas sledovania aspoň môže sledovať jeho počiny a prízemný život a záver kedy je z neho absolútna troska bez zaujatosti. Ale rozhodne je to gangsterka ktorá Al Pacinovi sadla
Dívka, která kopla do vosího hnízda (2009)
Ideálnym posledným dielom by asi bolo keby sa druhý a tretí diel spojili dohromady a nechali v sebe len to zaujímavé a pre diváka potrebné čo v nich bolo, inak je množstvo troch dielov úplne zbytočné a na umelo vytvorené. Ale rozhodne ma tento diel zaujal viac ako ten stredný ten bolo proste iba voľnou plavbou medzi prvým a druhým
Dívka, která si hrála s ohněm (2009)
Čakal som od pokračovanie viac, bohužiaľ sa tento diel zviezol iba v priemere, nič nové prekvapivé nepriniesol a bol iba pokračovaním ktoré ma nedonútilo bažiť po tom čo bude ďalej, ale zasa vo mne nevyvolal nechuť vidieť ďalší diel. Až na pár scén bitiek s Micke Spreitzom ktorý necítil bolesť a tie bitky popierali snáď všetko reálne mi ten film neprekážal
Městečko South Park (1997) (seriál)
Čím viac to pozeráte tým viac vás to baví, len sa toho nesmiete presýtiť. Najprimitívnejší úžasný seriál všetkých čias.
Dva a půl chlapa (2003) (seriál)
Dajme tomu, že ma bavilo tak 20 častí, každá ďalšia mi pripadá ako trápenie, stále to isté stále a stále dookola, navyše k tomu všetkému pribudol nechutný obézny americký teenager ktorý má otravuje ešte len tým, že ho vidím na obrazovke, kým bol mladší bol strpiteľný... Aj keď nechápem, že spolu s ním nestárne v tom seriály asi nikto...
Griffinovi (1999) (seriál)
Prvé štyri, päť sérií malo veľa do seba, kopec vtipných hlášok aj keď miestami nápadná kópia Simpsonovcov. Ale po tom ako som videl zopár dielov z novších sérií nemám chuť sa vracať k pozeraniu ostatných nových dielov, umelo naťahovaný čas preplnený nudnými a silenými scénkami. Nadpriemerne hodnotenie dávam iba za prvé série
Simpsonovi (1989) (seriál)
Prekoná vôbec niekto, niekedy Matta Groeninga?