Poslední recenze (82)
Bod obnovy (2023)
Film na který jsem se velmi těšila. Říkala jsem si, konečně český film, který bude stát za to. Za mě velké zklamání. Až na skvělé počítačové triky, opět ukecaná detektivka. Škoda, velká škoda.
Putování Jana Amose (1983)
Takže vážení uživatelé. Protože jsem pamětník a protože jsem v době natáčení tohoto tzv.velkofilmu byla ucastnikem filmového průmyslu. Musím sdělit toto. Scénář byl několikrát přepracován a i takové hvězdě jako byl Otakar Vávra nebylo umožněno natočit film tak jak chtěl, tak z toho ve výsledku vznikl tento paskvil. K filmu byla svolána obrovská tisková ve filmovém klubu, kde se sešli všichni umělci. Asi něco takového jak je zvykem v dnešním Hollywoodu. Očekávalo se,že to bude prostě bomba film, který nemá obdoby. Mohu potvrdit, že fakt nebyl. Byl to naprostý propadák, ale udělala se velká reklama, která stála hodně peněz, ale návštěvnost byla nulová. Je to škoda, kdyby byl film natočený svižným tempem byla by návštěvnost velká. Nicméně ani dnešní režiséři nepochopili, kde je jádro pudla....kde se nachází úspěšnost návštěvnosti.
Co žere Gilberta Grapea (1993)
Jedním slovem Di Caprio ... úchvatné a neuvěřitelné...film jsem viděla když byl nový a Leonarda jsem neznala. Už tehdy mě film naprosto uchvátil a i dnes po letech stále stejný dojem. Caprio zastínil Deppa, ale vůbec to nevadí...každý má svou cestu.