Poslední recenze (9)
Světová válka Z (2013)
Pokud někdy bude zombie apokalypsa, takhle to pravděpodobně začne. Propracovaný, ne-klišovitý, globálně pojatý zombie survival, který neztrácí tempo až do komorněji laděného konce. Celý film je vyvážený, rodinná linka nevyčnívá a působí jako přirozená součást příběhu, který tím získává přesně na té správné dávce emocionální zaujatosti. Stojí za to vidět už jen kvůli jeruzalemské části, která je dokonalost sama.
Oculus (2013)
Zajímavé zpracování originálního nápadu - starobylé prokleté zrcadlo kontra moderní kamery. Film samotný už je bohužel slabší, způsob vyprávění moc dobře nefunguje a konec je velice dobře odhadnutelný předem. Přesto, dívat se na to dá, úvodní vysvětlování "jak tu věc porazíme" je důmyslné a Karen Gillan je jednoduše nádherná.
American Mary (2012)
Přijde mi, jako by se někdo vloupal Chucku Palahniukovi domů, ukradnul mu rozpracovaný syžet nové knížky a pak podle toho narychlo spíchnul film. Bohužel, Chuck stihnul trochu propracovat jenom začátek a samotnou pointu, takže zbytek filmu je nudný, nelogický a dialogy prakticky neexistují.Má mě šokovat, že unuděné holky chtějí vypadat jako succuby nebo že si někdo nechá rozříznout jazyk? To mě spíš šokuje naivita tvůrců, kteří si představují, že si profesor jen tak pozve studentku na večírek, zdroguje jí, znásilní a pak vedle ní klidně usne.