Oblíbené filmy (10)
Všemocný (2011)
Počátek (2010)
Muži v černém 3 (2012)
Iron Man (2008)
Čistá duše (2001)
Zelená míle (1999)
Pařba v Bangkoku (2011)
Film s takým istým námetom ako jednotka, ale kedže aj na jednotke som sa skvelo bavil nevadilo mi pozrieť si "rovnaký" film ešte raz.