Poslední recenze (5)
Zahrada (1995)
Mám slabost pro citlivé a poetické filmy. Tohle je jeden z nich. Záběr lámající se větve na začátku filmu je právě to, co mi v současném česko-slovenském filmu chybí.
Muž z Acapulca (1973)
Jeden z těch filmů, které si můžu pouštět pořád dokola a nikdy mě neomrzí.
Spalovač mrtvol (1968)
Tohle geniální dílo prožívám pokaždé jinak. Úsměv se mísí s otřesem a dohromady je to nakonec tak, jak to má být. A všechno dohromady tvoří jeden z nejlepších filmových dojmů.