Poslední recenze (35)
What Is a Woman? (2022)
Nahlédnutí pod pokličku západní levicové transgender ideologie skrz prominentní psudo/odborníky a nevinnou otázku “Co je to žena?”. Dokument ukazuje následky ideologie i její původ a úspešně odhaluje pokryteckou tvář takzvaných odborníků, kteří nedokáží na jednoduchou otázku odpovědět nezacyklenou definicí. Komediální prvek dokumentu plně obstarává samotná absurdita ideologie a schopně ho dobarvují i její podivní, dokonce směšní propagátoři. Matt Walsh je ve všech rozhovorech naprosto vážný a hlavu si drbe zpravidla až po nich, což dál podtrhuje směšnost celého tématu. A že směšné by to skutečně bylo, nebýt toho mrazení v zádech.
Lucifer (2016) (seriál)
Zápletka předvídatelná až za roh a detektivní zápletky jsou mnohdy až imbecilní. Po zajímavém startu se z Lucifera stává prvoplánová postava a jeho IQ klesá s každou další epizodou, kdy se z distingovaného gentlemana stává emočně retardovaný šílenec, který nedokáže uvažovat ani den dopředu a všechny problémy se zlouny řeší nějakým baf efektem, kdy se na zlomek vteřiny změní v krvavého kostlivce nebo co, případně rozsvítí oči. Zloun se samozřejmě rozkřičí, načež začne mlít něco o ďáblovi a tím epizoda končí. Mělo to mnohem větší potenciál.
Bojovník (2015)
Je to takový podřazený Million Dollar Baby s polovičním emocionálním dopadem, ale fight scény jsou dobré a Gyllenhaal podává životní výkon. Kazí to laciné finále, které zdaleka nemá na Million Dollar Baby nebo Warrior a je naprosto převídatelné od cca dvacáté minuty. PS: Vím, že vzestupy a pády hrdinů lákají, ale ona představa, že čtyřnásobný světový šampion skončí švorc na ulici, aby v no-name posilce čistil hajzly, žral k obědu vajíčka a hrabal si zpět cestu na vrchol... Vážně?