Recenze (1 211)
Blue Beetle (2023)
prva hodina filmu odpad ta rodina o bolo strašne ale ten konec sa celkom dal ale znova to nechcem vidiet
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024)
parada lepsie ako 1 diel ta akcia bola neskutocna dobre scifi tesim sa na R verziu pasovalo by k tomu viac brutality
District 9 (2009)
tento film je naprosty masterpiece neuveritelne ako je to dobre natocene ten chlap ma neuveritelny talent maly by sa mu klanat take dobre scifi sa len tak nevidi vitiera si prdel z velmy vala filmamy akurat citam je mozno bude pokracovanie to by bola bomba
Marvels (2023)
ti jebe tak toto uz je ine dno sračiek neuveritelne ako MCU kleslo to som necakal ani ja
Pam a Tommy (2022) (seriál)
dobre natocene dobry herci ten Lee bol riadny zmrd keby mu zaplatil za tu pracu nic by z toho nebolo
30 dní dlouhá noc: Doba temna (2010)
dalo sa to kopu otazok z 1 dielu je tu visvetlenych ten konec celkom dobry zaujimave skoda ze neni 3 diel
Muž se srdcem kovboje (2003) (TV film)
westernova pecka fakt pravy kovboj ale strasne hnusna robota to im nikdo nezavidy ten mlady zmrd ako ich vsetkych sradil špina prasiva ked zabil toho kamosa v obchode hajzel sak sa onho pekne kovboj postaral
Barb a Star jedou do Vista del Mar (2021)
taka jednohubka komedia celkom vtipne sceny trapny bol ten konec ta nigga vila ked tam prisla to bolo trapne
Antebellum (2020)
divam sa divam sa a zrazu v polke filmu bum sucastnost piju pohoda som nechapal ale potom mi to doplo proste sekta unasala ciernych ludi a hrali sa na vojakov celkom v pohode konec dobre sa rozbehla
Kubánská spojka (2019)
tiez zaujimavy politicky film proti bolševikovi kastrovi ako vojaci uchojili z kuby ale to bola len zamienka aby bojovali proti odboju nechapem ako tam mohol nech anu de armas bohynu to bol chuj