Recenze (6)
Helena v krabici (1993)
Taková kravina se hned tak nevidí. Horší zpracování si fakt neumím představit. 😏
Rodina na útěku (2006) (TV film)
To byla zase chujovina..
Ozvěny mrtvých (2007)
Dlouho jsem se u žádného filmu tak nenasmála. Zřejmě to bylo šokem, protože horší film jsem nikdy neviděla. Tento film už nechci nikdy vidět, ani bych ho nikomu nedoporučovala.
Čarodějky (1998) (seriál)
Skvělá pohádka nejen pro děti o čarodějkách a démonech. Herecké výkony hlavních hrdinů sice občas trochu pokulhávají, některé dialogy mi přijdou přiblblé a poslední série je už dost přehnaná, přesto mám tento seriál ráda a dávám 5*. Už jen za Alyssu Milano, Juliana McMahona a jejich mísení dobra se zlem a za skvělou Shannen Doherty.
Cestující (2008)
Film byl sice místy trochu rozvleklý, ale přesto hodnotím kladně za vynikající herecké obsazení a dnes již trochu obehraný, přesto skvělý závěr.
Frekvence (2000)
Skvělý film ve které hlavní hrdina dopadne vraha s pomocí svého otce z minulosti. Díky vynikající režii a hereckému obsazení vznikla zajímavá, napínavá a dojemná krimi/pohádka, která ani chvíli nenudí. Dávám 5*