Recenze (231)
Rain Man (1988)
Perfektny Hoffman,skvely soundtrack,avsak prilis priamociary dej a absolutne nepresvedcivy Cruise.Inac takmer bezchybny filmik.
Univerzální voják 4: Odplata (2012)
Velmi príjemné prekvapenie,oproti tomu aké kraviny boli predošlé dva diely.Brutalita a morbidné scény ma síce miestami znechucovali,ale zrejme to malo povýšiť film tam,kde je.Trošku sa to ponášalo na nemý film a Van Dammov syn tam bol zas len vďaka oteckovi.Akčné scény to však všetko zachraňovali autenticitou a presvedčivo dokonalou choreografiou.Páčilo sa ku podivu.Jednotka však zostala neprekonaná.P.s: Dolph Lundgren tu už posobí ako Kenny v South Parku-zabijú ho v každej časti.:-)
Amazing Spider-Man (2012)
Nový Spiderman napravil niekolko chýb toho Raimiho,ale vytvoril pritom omnoho viac ďalších.Takže to všetko bolo totál zbytočné.Hlavný predstavitel bol oproti degešovi Tobeymu hodne znesitelnejší a aj vystrelovač pavučiny konečne podla komixu.Všetko ostatné bolo však hodne slabé.Vobec nechápem načo to vlastne natočili?Tá,za vlasy pritiahnutá scéna s žeriavníkmi na konci ma úplne znechutila.Celkovo šedý priemer.
Rallye smrti (2008)
Teda to bola plytka konina aj na Stathama...bleee!
Bez zlého úmyslu (1981)
Velmi kvalitný filmík s fenomenálnym Newmanom a presvedčivou Fieldovou.
Bullittův případ (1968)
Mierne nadpriemerné krimi,avšak najkultovejšia automobilová naháňačka vobec.
Kick-Ass (2010)
Velmi zábavné,a aj s dobrou myšlienkou.
Tajemný muž (2012)
Dosť nezaujímavý dej,napriek dosť dobrej Jessice Biel.Úplne zbytočne domotané.
V Bruggách (2008)
Také tri hviezdy s piatimi pluskami :-).Velmi zábavné.
Looper: Nájemný zabiják (2012)
Čakal som viac,ale dalo sa.Nebolo to vyslovene zle.Taký priemer.