Oblíbené seriály (6)
Království (1994)
5 a bez komentare.
Městečko Twin Peaks (1990)
no comment
Červený trpaslík (1988)
Parkrat jsem kdyyyysi nekde zahlid' kus v televizi a ta vyprava mi prisla tak desna, ze me nikdy nenapadlo, ze to muze bejt neco tak genialniho. Pak jse precet' knizky, videl serial, precet' vsechno, co napsal sam Grant i Naylorova Posledniho cloveka... Chytry, anglicky, neni co dodat... Jestli si neco zaslouzi absolutorium, tak tohle rozhodne.
Bedna (1993)
Pecka. Mam rad.
The Wire - Špína Baltimoru (2002)
neni co vytknout. vsech pet rad, proste pecka. pomaly tempo? o cem ze je tu rec?
Dva a půl chlapa (2003)
furt dokola a furt prdel