Recenze (50)
Vánoční poselství prezidenta republiky Miloše Zemana (2013) (pořad)
nejlepsi pocin roku 2013
Avatar (2009)
Nadhodnocený filmy podhodnocuju
Cena je správna (2013) (pořad)
super zábava, díky Slováci za další úžasnej pořad. jojka je top!
Česká RAPublika (2008)
5 hvezdicek uz jenom za to, jak je to tady silene podhodnoceny kvuli hysterkam, ktery nemaj radi rap (a jeste k tomu to obhajujou totalne klisoidnima argumentama na urovni zaka 5. tridy)
Taneční hrátky s Honzou Onderem (2013) (pořad)
Nikdy bych si netipnul, že jedno z mejch stonerskejch guilty pleasures bude taneční pořad pro děti, no nakonec je tomu tak. Pozorovat Honzu Ondera je fakt neskutečně bizarní zážitek, díky čétéčku za tyhle super pořady.
„Čtyři vraždy stačí, drahoušku“ (1970)
Nebylo to špatný, ale v porovnání s ostatníma českejma šedesátkovejma top filmama tomu přece jenom něco scházelo.
Sex ve městě (1998) (seriál)
Kdyby to šlo, dám dvojitej odpad.
PanMáma (2013) (seriál)
Z kategorie "taková-sračka-až-je-to-zábavný", nicméně pohled na Šteindlera, kterak ze sebe dělá idiota tím nejhorším způsobem, je docela smutnej.
Špinavé práce (2005) (pořad)
Další z řady americkejch seriálů, z kterýho stačilo vidět půl hodiny a už se obávám, že mě to psychicky poznamenalo do konce života.
Wimbledon (2004)
Všichni, co tomuhle dali 5 hvězd na to asi koukali pod vlivem toluenu, jinak si to moc neumim vyvsvětlit.