Recenze (626)
Šógun (2024) (seriál)
Mít možnost vidět Soguna by měl brát každý jako dar, privilegium. Toto je perla, která neměla skončit. Mariko-sama jednou z nejzajímavějších postav filmového plátna!
Nic ve zlým (2023)
Vzdávám. Nuda. Ani Jennifer to zde nezachrání. Nechápu, že toto se v dnešní době dostane do kin.
Sisu (2022)
Něco mezi dost ujetým finským Johnem Wickem a plukovníkem Matrixem. Mimochodem můžete si to dát v kterémkoli jazyce, protože i v Chaplinovi se mluví více!
Věž (2021) (seriál)
Anglická poctivost v plné kráse!
Jedeme na teambuilding (2023)
Kind reminder. Raději ne, klasická česká trapnost. Lobotomie.
Mělas to vědět (2020) (seriál)
Stará dobrá klasika, kde exceluje Hugh Grant a potěší Donald Sutherland. Napínavé, schizofrenní, prostě tak, jak má být správné drama!
Metoda Markovič: Hojer (2024) (seriál)
Natočeno skvěle, ale metoda je to strašná, občas otravná, nepochopitelná a dějově pak i roztahaná.
Bosch - Season 7 (2021) (série)
A hell of a ride!! Miss ya Harry! Poctivost! Old school! Takhle točit detektivky by nemělo nikdy vymizet!
Kdo je Erin Carterová? (2023) (seriál)
Nechci vědět kdo je Erin Carterová, díky. Dvě epizody stačily!
Neslýchané: Johnny Manziel (2023)
Lavi amerického univerzitného fotbalu. In real life. Amerika se vším všudy. Ve zlém, i dobrém. Untold mě baví a zpracování opět na jedničku. A jakožto fanda NFL i college footballu jsem si to samozřejmě užil o to víc.