Recenze (313)
Noe (2014)
Bylo to dlouhé -1* Byly tam sci-fi prvky (The Watchers) -1* Byly zde absurdní prvky (nemylsím bilbické) -1*
Interstellar (2014)
Tenhle film by se mel jmenovat Gravitace.
Zmizelá (2014)
:o
Obchodník se smrtí (2005)
Nekolik americkych vycpavek a hollywoodskych zbytecnosti me donutily neudelit vsech 5*.
V cizí kůži (2011)
Explicitne pojats americka komedie s predem jasne znamym scenarem s ponaucenim: dve osoby si vymeni mysli,pote tak chvili ziji, pak se to vrati zpet a oni zmeni zebricek svych hodnot (spoiler :D vazte si toho, co mate) Konec!
Agatha Christie's Poirot - Únos Johnnieho Waverlyho (1989) (epizoda)
Zatím jeden z nejslabších dílů, co jsem viděl...
Hercule Poirot (1989) (seriál)
Poiroa (neboli "poroda" :D) Jsem si dopravdy zamiloval. Dokonal=. propracované, skvělé, úžasné. :)
My Fair Lady (1964)
Největší problém je v tom, že je to muzikál ve filmu a to je odpornost, ohavnost, děs a hrůza! Kdyby se tam nezpívalo, tak je to dokonalý film aspirující úplně na 5* :)
Muž z oceli (2013)
americká nekoukatelná sračka
8/25/78 (2012)
nudné, nezjímavé, bez smyslu * pouze za grafické zpracování a pěkné "realistické" cvakání kamery