Recenze (313)
Osm hrozných (2015)
Další boží film od Tarantina. Skvělá hudba, skvělé vyprávění, skvělá kamera, skvělé všechno. Akorát mě velice iritoval Tim Roth, který se snažil napodobit Crhristopha Waltze. To byla pěkná karikatura!
Nymfomanka, část II. (2013)
Tier to teď přehnal a stala se z toho dlouhá nevkusná nuda. 1* pouze za zajímavý konec.
Sanjay & Craig (2013) (seriál)
Jednim slovem: NECHUTNE!
Johančino tajemství (2015) (TV film)
Jedna z nejhorsich pohadek, jake jsem kdy videl. Otresna kamera, katastrofalni scenar. Neakceptovatelny dabing! Nizke herecke vykony. Dej beze smyslu a logicke navaznosti. Totalne bez vtipu. Trapnost nad trapnost. Nuda!
Svatojánský věneček (2015) (TV film)
Dost dobra pohadka. Uzasne hlasky. Trojan ve svem zivlu, narazky na dnesni dobu uzasne. Zpracovani pomerne dobre. Dej pokulhavajici a misti chybejici vysvetleni. Na 4* to melo :)
Korunní princ (2015) (TV film)
Ze by byla zas tak skvela, zajimava a vyjimecna se rici neda. Pritazena za vlasy. Ale je tu velice krasna princezna a suprove hlasky. :D
Univerzita pro příšerky (2013)
Pobavilo, poutavé to bylo účel to splnilo. Avšak moc americké a celkem předvídatelné. Ale určitě stojí za zhlédnutí!
Píseň moře (2014)
pěkná a neotřelá animace, skvělá hudba, hodně slabý příběh, zhulená matka, smutný otec, nemluvící sestra, která je tuleň. No, jako pohádka dobré, hlavně svým neotřelým zpracováním. Příběh je velice chabý.
Tráva, plavky, modeling (2015)
Bez vtipu, bez nápadu, bez akce, bez ničeho. Jediné, co ten film táhne, jsou polonahé hezké holky, ale to filmu nepřidá, ale jedině ubírá, protože stavět film na polonahotě není zrovna ideální. 1* pouze za to, že režisér měl fakt vkus na holky, ale toť vše.
Muž na laně (2015)
Reknete si, ze to bude asi fesrovni nuda, kdyz cely film se toci kolem jednoho prechodu po lane (kor kdyz to ma 2hodky), ale uplne vas dostane, kdyz zjistite, ze jste se na ten film vydrzeli divat celou dobu.