Recenze (313)
Válečný kabinet (2015)
Poměrně velká slabota. Já se bavil tím, že jsem si celou dobu dělal z černých herců jenom černé vitpy (nebo mám napsat barvené?). Až jsme při tom připálil buchtu v troubě. Nakonec vypadala jak ti herci. Tvrdá a nestravitelná, jako celý film. Jo a taky černá. Jako celý komparz.
Kon-Tiki (2012)
Jeden z nejlepších hraných dokumentů, jaké jsem kdy viděl. Začátek pomalejší, ale ten příběh. Nádhera, jak zpracováním, tak herci, tak kamerou, tak výpravou, tak příběhem.
Sully: Zázrak na řece Hudson (2016)
Neskutečně úžasný snímek, který je nutností vidět. A to jak již kvůli příběhu, tak kameře, hudbě, scénáři, celkovému zpracování. Prostě kvůli všemu!
Sebevražedný oddíl (2016)
Postava Waller naprosto slabaá a Joker zbytečný. Film měl dobré gagy, ale není jaksi dotažen k dokonalosti. K postavám si nevytvoříte silnější vztah... Je to takové neslané... Mastné to zase jo!
Severní Korea: Život v uzavřeném světě (2013) (TV film)
Skvěle natočené, dech beroucí, smutné :/
Atlas mraků (2012)
Co jsem to viděl? Paralalení děje, které jsou vlastně tytéž, ale každý v jiné době, ale se stejnými lidmi. Buzna, která by ojela kdekoho? Náročné na sledování, poselství od Číňanky bylo zřejmé a pěkné, toť vše. A ta hudba byla pěkná. Jinak nic,
Temný rytíř povstal (2012)
Skvělé, místy až moc po "americkým stylu", takže nudnější, ale jinak naprosto povedené!
Pelikán Nicostratos (2011)
Velice pěkný snímek, jemný a milý. PS: moc pěkně nadpřirozeně vyvinutá, pravděpodobně 16 letá, herečka!
Správní chlapi (2016)
Neskutečně úžasný film! Je v něm vše, co potřebujete: - pěkné dívky - úžasná prsa (fakt pěkně tvarovaná) - dva parťáci, co se umí bavit - skvělé gagy - zajímavý příběh - nenudí vás to - popíjí se whiskey Co více si přát? :)
Star Trek: Do temnoty (2013)
Lepší než jednička. Méně chyb, Benedict úžasný, o fň nudnější než jednička, avšak při filmu nekoukáte na hodinky, kdy to skončí. Palec nahoru.