Poslední recenze (194)
Likvidátoři (2016)
Scotta mám rád, ale prečo hrá furt v takých cypovinách. Úplne najštandardnejší scenár akčného filmu na svete; ten scenárista za to snáď ani nemohol chcieť peniaze :D. Ale na taký unavený večer, kedy si človek chce pozrieť "dobrú blbosť" sa to hodí. A klasicky, bojové scény skvelé.
Kingsman: Zlatý kruh (2017)
Hahaha, že dvojka nikdy nemôže dosahovať kvalít prvého dielu... No, je to tak. Ale je to o tak málo horšie, že to ani nestojí za reč. Skvelý soundtrack, bojová choreografia, ešte uletenejší scenár než v jednotke... Táto frančíza rastie do krásy. Spolu s Baby Driver, Guardians of the Galaxy 2 najlepšie akčné filmy roku.
Dunkerk (2017)
Nepamätám si kedy ma posledne film vyslovene štval tak, ako sa to podarilo Dunkirku. Jo vizuál super, zvuk super, ale logických a scenáristických dier tam bolo viac ako v potápajúcej sa holanskej lodi. Bolo mi úplne jedno kto s kým a prečo, väčšina postáv mi bola úplne šumák. Najnezábavnejší film roku.