Oblíbené filmy (10)
Ink (2009)
Klub rváčů (1999)
Kokuhaku (2010)
Fish Story (2009)
Jak vycvičit draka (2010)
Jeden z nejkrásnějších animovaných filmů co sem kdy viděla. Roztomilý, vtipný a dojemný příběh o zakázaném přátelství se skvělou emotivní hudbou mě dostane i po stém shlédnutí.